среда, 6 декабря 2017 г.

С.Я.Маршак - улюбленець дітвори


«Улюбленець дітвори», під такою назвою було проведено свято в бібліотеці-філії №3 Енергодарської ЦБС, присвячене 130-річчю від дня народження письменника С.Я. Маршака. Гостями свята  стали учні 3-Б класу ЕЗОШ №4,  класний керівник Абрамова Т.М.


Зустріч з творами С.Я. Маршака це завжди свято для дітей. Дітлахи  із задоволенням читали вірші улюбленого поета, створили з  них колаж під назвою «Хороший день». Учні дізналися багато цікавого про життя та творчість письменника.  Його знаменитий вірш  «Багаж», був написаний під враженням побаченого на вокзалі міста Житомира, де «Дама сдавала в багаж…».
Маршак писав не тільки цікаві вірші та казки, а й був блискучим перекладачем дитячої поезії. Наші школярі прийняли участь у веселій грі, яку їм запропонували бібліотекарі, та були приємно  здивовані , що ця гра складена   на слова англійської народної пісеньки «Дом, который построил Джек» в перекладі С.Я. Маршака.
Підсумок свята підвела літературна вікторина «Що це перед нами?», де всі розгадували загадки,  розшифровували слова перевертні,  дізнавалися  про героїв віршів та казок  С.Я. Маршака. Свято пройшло весело та цікаво, показав   всім,  що  С.Я. Маршак був і залишається - «Улюбленець дітвори!» 











 



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий